onsdag 23 december 2009

I väntan på..

Just nu sitter jag o Celina på UH och väntar på att brudarna ska komma! :)
Sista timmarna kvällen före julafton ska man spendera med dom! Sen ska jag hem, fixa det sista innan julaftons morgonen!! Kan inte riktigt fatta att det är julafton imorgon :/ ingen riktig julstämning längre!
jaja.. men igår kväll så hade jag, Elin o Celina lilla julafton! :)
Elin fick nagellack av mig och jag fick två jättefina armband av henne och hårsnoddar o hårnålar! TACK för julklappen! <3
Celina fick ett par örhängen av mig, svinsnygga, dom passade verkligen jättebra på henne!
Nu har Lisa o Carro kommit så jag ska kanske gå o vara sociala med dom! <3
Ska typ kolla film, eller bara flumma oss!
INGA lysande idér ikväll, Carro! Förra veckan så tog Carro sönder en glödlampa o i Lördags så gick det sönder 3 koppar, en osis liksom!
jaja.. sånt händer!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar