söndag 27 december 2009

Hertsö Kullar

Jaha.. nu sitter jag här igen och är redo för att skriva! :)
Igår kväll vid 10 (kolla tiden på inlägget) så bestämde vi oss för att fara till Hertsö Kullar o åka madrass! Vi tog bussen som gick 22:17 och så fick vi vänta inne hos Carro på att Lisa skulle komma!
Sedan gick vi iväg.. inte jättekallt ute i allafall.. lite blåsigt! Vi hade jätteroligt en bra stund, sedan började Lisa o frysa så vi gick hem till Carro.. sedan en MASSA gorm, men tillslut så tog vi oss hem.. Pappa kom och hämtade oss!
Jag måste bara säga det, jag har verkligen världens bästa mamma o pappa! Jag älskar dom för att just dom är som dom är! <3
Jaha, nu kom han in.. pappa alltså och nu vill han att jag ska gå o sova.. inte så konstigt med tanke på klockan!
Men jag ska bara kolla klart på Facebook o sedan sova.. Som sagt klockan är 02:13 just nu! Bäst och skynda på! ;-)
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar