onsdag 23 december 2009

2012

jaha, nu har man precis kommit hem efter en svinkall gång tur från stan! :)
Vi var på bio o kollade 2012 och jag säger bara:
WAOW!! ASBRA!! :)
det hade liksom dom där verkliga speciall effekterna, det var så häftigt!
Världen rasar ihop och ja, jag kan ju inte säga för mycket, för då är det ju ingen ide att se den!
Men jag tyckte så synd om en tjej Tamara.. säger inte vad som händer, se den så förstår du mig!
Filmen var kanske lite trögstartad i början men sedan så tog den fart och man vart liksom mer och mer intresserad av den! :)
Men jag tror inte på att världen kommer gå under dom närmaste åren i allafall.. kanske om 200-300 år, men då lever inte jag! För att vara exakt enligt filmen, så kommer jorden att gå under den 21 December 2012, men det tror jag som sagt inte på!
Men det sägs ju att en dag så kommer solen att slockna o då dör vi människor ut!
jaja men nu känner jag att jag blir bara tröttare o tröttare!
Morgon dagen bjuder på städning av HELA lägenheten och mitt rum -.- haha jag har saker överallt för tillfället! haha men jag hittar bättre i mitt rum om det är lite småstökigt än allt på sin ordning! :)
Näe, nu blir det speed dejting med kudde!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar