onsdag 9 december 2009

Power Nap

haha nu har jag vaknat efter min lilla power nap.. jag låg o tänkte på annat så jag märkte inte ens att pojken bredvid mig hade somnat.. haha typiskt mig liksom!
Men det var skönt o vila en liten stund.. och just f*n HS kommer ju o hälsar på idag.. det är det jobbigaste som finns, att sitta i samtal med min handledare o HS!
Känns ganska onödigt.. kan hon inte bara komma o vara med en stund i barngrupp utan att ara sitta o snacka en massa!
jaja, i allafall så ska jag har rast till kvart i 1 eftersom jag tänkte gå ut med en flicka som ska hem tidigt! :)
Och idag blev jag sååååååååå glad eftersom att Kevin är tillbaka! :) Han var så söt när han berättade om vart han hade varit och vad dom hade gjort!
Nepp.. nu ska jag dricka lite kaffe o läsa tidningen, sedan blir det utgång med fröken fiol!
haha ni skulle ha sett när hon sa att hon ville ha en harpa, och sedan så trodde jag att hon menade en cello, men då rättade hon mig och så visade hon hur det ser ut när man spelar på den och hur det låter! Så sött!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar