söndag 20 december 2009

Discodans

jaha.. igår kväll var det disco då.. asmycket folk väldigt roligt att se! :)
Vi började jobba halv 7 med att ställa i ordning alla saker, vrida sofforna, mm.
Sedan fick vi en arbets uppgift av AL och allt gick bara asfort.. sedan var klockan 10 i 8 och vi skulle snart öppna.. jag började med och står i kiosken med Sara.. inte speciellt mycket folk som köpte nått men lite gick åt i allafall :)
Det var sååååååååååå äckligt när det var bara tjejer som dansade.. dom liksom gned sig mot varandras ben och det såg bara äckligt ut :/ Att dom ens ids, leta upp en kille istället!!
haha sedan vart det vandring på garderobern :)
Där stod jag resten av kvällen, det var faktiskt roligast tyckte jag!
När klockan slog 12 så stängde vi och så blev det dags att städa allt -.-
Någon liten skit hade spilt en cola mitt på dansgolvet.. och vi hade översvämning på en av toaletterna under discot.. tur att Lisa o Carro kunde torka upp det! <3
Det tog 45 min o städa hela huset! sedan hem o sova!
Idag har vi match i gammelstan med tjejerna så nu ska jag gå och äta frulle och sedan städa lite i mitt stökiga rum och efter det ta bussen till gammelstan!! :)
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar