lördag 19 december 2009

Disco

haha just nu så sitter jag och lider pin ;) haha Celina fixar i ordning mitt hår till discot ikväll.. vi ska inte diska utan jobba!
Nu får hon skynda sig lite så jag hinner äta middag innan vi ska fara!
Igår kväll så var vi på uh eftersom att Carro jobbade :) Så vi gjorde i ordning lösnaglar.. det tog ca 1 timme o klippa till dom, fila ner dom, sätta dom på plats och måla dom! Tur att Nikita jobbade igår.. han fick nämligen måla dom :) Svin snyggt resultat. Se bilden :)
Maja fick limma fast tumnaglarna på mig, haha för det kan jag inte göra själv! Men ett stort TACK till Maja o Nikita som hjälpte mig! :)
Vi hade i allafall roligt som vanligt igår!
Näe, nu blir det mat och sedan sminkning, påkldning och utgång! ;-)
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar