söndag 13 december 2009

Lucia

Nu är det dags igen för Lucia, det är såå mysigt, då känner man att snart är det jul.
Idag så färgade jag håret.. det vart mörkbrunt/svart anser jag.. men det skulle bli brunt.. men det blir säkert det efter några tvättar! Jag tänkte bjuda på en bild också! denna dag har jag inte gjort för mycket ;P
Jag har vilat, för att jag börjar blir förkyld.. men sen efter att jag har ätit ska jag gå en sväng över till Celina och senare ikväll så ska jag vara med Elin också! :)
Gårdagen bjöd på UH hela kvällen, när vi kom dit så tyckte dom att vi kunde baka fast vi inte jobbade.. så vi gjorde det, vi gick till Coop Konsum vid Hemmakväll med Milo (hunden) och köpte saffra (svinigt dyrt, 37.50 kr för ett gram) och en liter mjölk! Vi ville inte lämna Milo utanför så han fick följa med in!
När vi kom tillbaka så bakade vi saffrans kaka! Gott tyckte alla! :) Den vart väldigt fin också!!
haha.. sen när vi spelade biljard så kom polisen in (dom gör det varje helg) och så skämtade hon om att hon brukar spela biljard med sin batong! haha fan vad vi skrattade!
Nähä.. nu ska jag göra mig i ordning och äta lite middag och sedan springa över till Celina!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar