onsdag 4 november 2009

Struligt värre

Fan vad sur jag blir.. idag när jag kom hem från jobbet var jag såååå arg, för en sak, ska inte skriva ut allt, kanske lite!
Vi skulle äta mellanmål och då så får man inte ge barnen mat, utan dom ska göra det själv, men jag tänkte att om man ge dom första varvet så får alla mat och då blir ingen gnällig.. men nej så får jag inte göra!
Sedan så sa DEN att jag har ju inte jobbat i ungefär 25 år utan jag är bara där för att lära mig, och det kan jag faktisk hålla med om och sen så sa jag att jag har lärt mig så för att det finns barn som är väldigt otåliga, nämner inga namn.
Men nej då.. det får jag inte heller göra.. jag ska sitta o lyssna på DEN! Tror ni man blir sur eller?
Sen gick det en stund och jag gav barnen bara det som dom behöver och sen får dom liksom fixa det själva, då kommer DEN och frågar mig om jag blev sur riktigt uppkäftigt! Då blev jag så förbannad att jag ville bara gå därifrån, men det kunde jag liksom inte göra, jag ger inte upp, DEN ska fan inte för göra såhär ingen.. och varför DEN gjorde det just idag det var för att all ordinarie personal utom DEN såklart var borta!
Shit vad jag blir sur liksom! Sedan så tycker jag att det är jävligt dumt av DEN att ta det liksom inför alla barn + en förälder i hallen och för en vikare.
Men en gullig sak i allafall, jag gjorde ett test på Facebook om hur mitt barn kommer se ut med någon av mina kontakter.. haha och det blev Kim Dahlberg från Andra Avenyn, vilken söt lite flicka va? :) haha sedan så står det under hur många procent hon är lik mig.. men som sagt jag kommer aldrig att skaffa barn med honom, det är jag säker på!
Näe, nu blir det dejt med kudden o john blund!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar