tisdag 3 november 2009

ESV

Idag så började vi med ESV (Esteiskt Val) och det betyder sovmorgon till 13 varje Tisdag fast bara fram till jul :(
Idag så fick vi välja vad vi ville ha så jag valde musik och det är jag, issa, erik o sälen (morgan) som har valt musik från klassen resten valde bild.. tråkigt tycker jag!
Men våran musiklärare heter Björn och han är jätterolig.. han liksom skoiiar hela tiden och han är väldigt snäll! Man vågar liksom fråga nått utan att känns sig dum eftersom att vi är en sån lite grupp! Det tråkigaste är att vi bara har esv fram till jul! Jag vill ha med esv eftersom att musik är svinroligt! :)
Men påväg till bussen så gjorde Mogge säldansen mitt i stan.. han är sårolig, men det är bäst när han gör sina sälläten.. hahaha
Just det, vi ska skriva egna låtar också, jag tycker att det ska bli roligt eftersom att det är inte så lätt, men våran grupp är bäst! :)
Näe, nu ska jag kolla klart Hells Kitchen och sen gå o sova.. börjar 8 imorgon!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar