fredag 6 november 2009

Fy fan!

Satt nyss och kollade Sus blogg och då hittade jag detta så var vart tvungen att kolla!

Elvaåriga Kordeza Zhelyazkova och pojkvännen Jeliazko Dimitrov, 19, träffades på lekplatsen vid hennes skolgård i staden Sliven i Bulgarien.- Jag gick förbi och såg några pojkar som bråkade med henne och bad dem lämna henne i fred, berättar han för News of the world.- Sedan frågade hon om jag ville gå på dejt. Jag trodde att hon var femton. Hon sa inte att hon var elva.
Förstod inte att hon var gravid
En vecka senare var Kordeza gravid.- Jag hade inte haft någon sexualundervisning och visste inte hur man blev gravid. - Jag hade aldrig haft en pojkvän eller hört talas om kondomer, säger hon.Den elvaåriga flickan förstod inte att hon var med barn förrän i femte månaden.- Mormor såg att jag hade gått upp i vikt. Jag trodde bara att jag hade ätit för många hamburgare, säger hon.Familjen planerade snabbt ett tredagars traditionsenligt romskt bröllop för att paret skulle vara gifta när barnet föddes.
Riskerar fängelse
Men bröllopsfesten fick avbrytas och 20 minuter efter att de kom till sjukhuset var dottern Violeta född. Efter födseln åkte Kordeza tillbaka och avslutade vigseln innan hon återvände till sjukhuset för att ge dottern mat.Nu riskerar barnets pappa upp till sex års fängelse för att ha haft sex med en minderårig.- Jag gjorde ett misstag men jag tänker inte be om ursäkt för nu har jag underbara Violeta, säger Jeliazko Dimitrov.
jag säger bara som susanna, vad fan ser man som 19:åring i en tjej som är 11, det är ju förfan äckligt att ligga med någon som är mycket yngre, men sedan fattar jag inte hennes föräldrar heller, gifta bort henne med det där pervot! Vidrigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar