lördag 14 november 2009

Storstädning

Okeeii nu sitter jag och rensar bland alla mina bilder på datorn så jag tänkte bjuda på en från i vintras när taket på huset flög av när det var en där stormen.
Jag kommer fortfarande ihåg det.. jag stod i fönstret och jag hade precis kommit från duschen och då hörde jag att det small så jag gick till fönstret och då kom taket ner farandes och jag blev jätterädd! (Bilden är tagen dagen efter)

Sedan så hittade jag även en bild från Vittangi! :) En riktigt snö bild! Visst är den fin?
Den är tagen i vintras när Moster fyllde 50!
Jaha nu är jag äntligen klar med rensandet.. har raderat ungefär 150 bilder kanske :)
Ikväll så ska jag kanske med Carro o Lisa till UH, eftersom att Lisa ska jobba och jag ska vara social med dom!
Näe, nu ska jag kolla på en film och sedan får jag se vad jag ska göra!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar