torsdag 19 november 2009

Shit.. måste komma ihåg

Okeeii, nu är det ganska länge sen jag skrev sist, men jag har haft ganska mycket upp i veckan.. I Måndags så hade jag utvecklingssamtal nått som jag inte tycker om! Tisdag var det träning och det gick väldigt bra! Tjejerna lyssnade jättebra och vi tränade mycket lay-up för att få in stegen, det är cup i Boden den 28 November och det ska bli spännande, för hoppningsvis så vinner vi allt! :D
haha nej vi kan ju inte förhasta oss ännu, men det skulle vara roligt!
Men Onsdag så gjorde jag typ inget och sen så idag så hade vi träning igen.. lite små rörigt som vanligt, men deras utveckling går framåt!
I morgon så är det skola igen och vi ska ha idrott och samhälls med min favorit fröken Monica!
Sedan får vi se vad helgen har att bjuda på :)
Förhoppningsvis bara något roligt.. orkar inte med något tråktigt igen!
näe, nu ska jag kolla klart Singing Bee och sedan blir det Criminal Minds!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar