fredag 13 november 2009

Moget!

Jaha.. nu är klockan snart halv 12 och jag är inte ett dugg trött.. jag somnade framför tv:n vid 19 ungefär, sedan vaknade jag vid 22 :) Så nu kommer man väl vara vaken halva natten! :)
Jag har kollat runt på Facebook och pixbox och sedan sett lite tv!
Ja just det! Jag har haft funderingar på att ha en tävling på bloggen så jag tänkte att ni läsare kan få komma med förslag!
Det är bara att lämna en kommentar!

Sen måste jag säga en sak om folk som inte skriver sitt namn! Om du har någon kommentar om min blogg så kan du väl stå för det du säger och skriva ditt namn! Jävligt omoget att inte göra det, och sen du som håller på sådär, det är bara så omoget, din kommentar kommer ändå aldrig att komma in på bloggen liksom! Fjollor, som inte vågar stå för det dom säger! Om du måste underteckna med anonym hela tiden så kan du lika gärna sluta!

Jag tänkte bara nämna det eftersom att detta är första gången någon skriver en kommentar och undertecknar med anonym..
Jaja, men nu ska jag gå o kolla film!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar