torsdag 19 november 2009

Minnen från Dagis!

Shit vad glad jag blev när jag hittade min gamla dagis kompis, vi var bästa kompisar och bråkade alltid om samma kille.. haha
Men Elin flyttade till Uppsala när vi var 6 år tror jag och sedan så har jag inte hört nått från henne på över 10 år liksom, kul att få lite kontakt med henne igen!
Det är kul eftersom att jag hittade henne på Fejjan genom William som vi alltid bråkade om!
Han hade en bild och jag såg bara Lena först (våran dagisfröken) och sen såg jag att det var hennes bild och att han hade en likadan.. det är verklingen kul med internet! :)
Hon är sig fortfarande lik och jag har såå många minnen med henne.. om du läser detta, så kommer jag ihåg att du hade ett pippi hus som vi lekte i när du var hos din mamma! Jag pratade med Lena också och hon kommer ihåg Elin, det är ju också roligt!
Så här var det ju!
William Å o Jonas gick man ju på högstadiet med och sedan så William har man ju sett någon gång i stan och nu har man han på fejjan, mm! Sedan Elin.. jag har sååå många minnen med alla dom! :) Det är så att det kommer man liksom ha med sig hela livet!
Nepp, nu blir det Criminal Minds! SHIT! Det har redan börjat!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar