fredag 13 november 2009

Men??

Okeeii, nu är det äntligen helg igen :D Det tycker jag om!
Idag så hade vi prov i både matte o engelska -.- måste säga att det gick inte alls bra.. engelskan gick nogolunde bättre men matten gick dåligt som vanligt, skrev lite kladd på alla uppgifterna, men haha inget var ju liksom rätt.
Shit.. sedan vet jag inte riktigt vad det är med folk, jag tycker alla bara fräser åt mig liksom.. som jag snackade med mig själv så sa jag att varför tar alla mina saker, och då så svarade min klasskompis, men öh vilken atityd.. och jag bara tittade på henne och så sa jag vad? Hon svarade att hon trodde att jag pratade med henne och jag bara nej jag pratar inte med dig, och då så svarade hon okej?
äh.. jobbiga alla måste vara!
Men jag måste berätta, det var en liten flicka som hade tagit vaccinet med sin mamma o pappa o sin lillebror.. dom satt på bussen som jag åkte med, och då så började hon och hennes mamma att leka en lek och så här lät deras konversation:
- Mamma, du äter bajs.
- haha nej det gör jag inte, isåfall så dricker du blod.
- Nej det gör jag inte alls! Jag är en fladdermus och är kompis med en häxa. Vet du vad hon ska göra med dig?
- Nej, berätta!
- Hon ska trolla dig till en bajskorv som flyger på kvasten!
haha.. vilken humor barnen har liksom.. men tänk hur det skulle se ut egentligen?
haha jag har ritat en bild i paint.. snygg va? ;-)
Men vad ska jag hitta på ikväll då? Ingen aning.. ska kanske hitta på nått, annars så se en film och mysa :)
Näe nu ska jag gå o äta middag!
Pusshej trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar