måndag 2 november 2009

Lunchbuffe på Exotic

Idag så gick jag, sus, sara, elin, myran och frida och käkade på Exotic, och det var så jävla gott.. är fortfarande mätt och nu är klockan 19:04 och vi åt lunch vid 12 :)
Det fanns och välja mellan 8 olika varmrätter och sen så fick man ju efterrätt, men jag äter ju inte glass så jag tog pizzasallad och det var asgott!
haha när jag kom hem från skolan så la jag mig på sägen, och somnade såklart, vad annars?
jaja men jag sov inte så länge!
Jo nu måste jag säga det.. att jag tycker inte om min engelska lärare, när hon blir sur så säger hon inget utan bara stirrar ut en.. jag behövde hjälp med att stava skyldig och det finns inte med i ordlistan i våran engelska bok, så jag frågade henne om hjälp och vad gör hon? Jo hon säger att det finns i ordlistan och sen så säger jag till henne att det finns inte med.. eftersom att det har liksom inte speciellt mycket med kapitlet.. men nej då.. hon blir sur och går därifrån! moget?
Någon som håller med om att Berit kan vara jobbig?
Näe, nu ska jag kolla klart på facebook och sen så ska jag kolla lite på tv, duscha och sen sova! Har sovmorgon imorgon till 13 :) Fy fan vad skönt!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar