fredag 6 november 2009

Nu är det dags för fredagsmys!

Idag så hade vi engelska med våran störda lärare, hon skällde typ ut oss och sa att vi inte ville ha provet idag för vi hade tre prov på samma dag då och då sa vi att det var inte sant eftersom att det är nästa vecka! Men Berit vägrade lyssna utan liksom stängde av när vi sa nått och sedan så sa dom bakom oss att det var dom som ville flyttade det och då sa Berit bara! NEJ, det sa även ni tjejer också, men hon ljuger!
Shit vi hade ju matteprov idag också.. det gick sugigt.. kunde nästa inget alls -.- matte är inte min grej! men efter provet så käkade vi lunch och gick mot idrotten och vi hade jätteroligt där, måste säga att jag tyckte synd om Susanna som fick bollen rätt i ansiktet! Vi trodde att hon grät först och sedan så sa hon att hon också skrattade! :)
Efter idrotten så känner man sig sååååååå seg och man vill bara gå hem, men vi hade samhälls med Monica som är bäst! Hon visar oss jättemycket respekt.. haha sedan så visade hon oss hur vi ungdommar beter oss!
Hon satte fötterna på bänken och sedan tog hon fram mobilen och smsade och tuggade tuggummi.. men sedan så sa Sälen att hon skulle ta ner fötterna från bänken och då svarade hon: men käft! och det var ju bara på skämt, men det var väldigt roligt! :) Monica tycker vi om! (Y) hon är typ den snällaste läraren på hela skolan!
Nu kom jag på en sak till! På Måndag så är vi lediga från skolan! Om någon vill hitta på nått så ring :)
Näe, nu måste jag väcka Elin som har somnat på min säng!
PussHej trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar