onsdag 11 november 2009

Bubble Trouble

Okeeii, just nu så sitter jag på förskolan och ska skriva ut lite bilder och skriva ner på ett A4 om vad vi gjorde på gruppen med dom småbarnen men jag tänkte att jag passar på att skriva här lite också!
Jag känner nu att jag skulle vilja byta praktikplats.. men det känns liksom inte heller rätt att göra det eftersom att jag gillar verkligen barnen och deras föräldrar.. har även tur denna vecka och det är att hon är borta! (Tänker inte nämna vem, fråga om du vill veta) men det känns inte heller rätt eftersom att jag tror att barn inte riktigt är min grej längre.. har ingen aning om jag vad jag skulle kunna byta till, men skola kanske, lite äldre barn skulle säkert passa! :)
Men jag vet inte som sagt, ska prata med mamma, pappa, min handledar o HS och se hur vi ska lösa detta!
Som sagt så skulle jag egentligen skriva om vad vi gjorde med barnen på gruppen! haha vi bubblade med sugrör, jag tror att barnen missuppfattade det.. eftersom att det blev bara mindre och mindre vatten för varje gång ett sugrör försvann ner i vattenbyttan!
Näe, nu måste jag fixa klart bilderna/texten och gå på rast.. annars så.. jaa jag vet inte riktigt vad som händer då! ;-) hehe
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar