måndag 9 november 2009

Tv-tittade i natt

Shit klockan är snart 10 över 1 på natten och jag sitter och väntar på att pappa ska komma hem, måste få höra hur det har gått med Farmor kan inte sova annars!
Man kan säga tur i oturen! Jag sitter och väntar på pappa och det kan jag faktiskt göra utan att vara trött imorgon eftersom att vi är lediga! :)
Måste hålla mig vaken med nått, men har ingen aning om vad, Criminal Minds är ju snart slut och sen vet jag inte vad som kommer på tv!
Skickade precis iväg ett sms o så att jag vet helt säkert om pappa kommer hem nått i natt.. får väl se vad han svarar!
Men nu har jag kollat på CSI, suttit inne på fejjan (Facebook) och sedan mysigt med katten :)
Måste bara säga att jag verkligen gillar den här serien, alla skådespelarna liksom passar ihop, asså, alla har liksom olika egenskaper som passar ihop, haha jag ser dom lite som en familj!
En annan sak som är härligt är "dubbelsängen" haha skämt o sido! Jag tog in extra sängen när Elin o Celina kom hit för att då slipper vi trängas + att dom har en vana av att somna bägge två!
Sedan så är det väldigt skönt med en dubbelsäng eller två sängar, för då rymms katterna i en och jag får en för mig själv! haha + att felix inte måste leka med mina tår.. jaja nog snackat om sängar!
Imorgon får man väl se vad man hittar på, jag tror nog att det blir en lite lätt städ dag i rummet, nu börjar det bli stökigt.. haha eller så blir det motsattsen = inget alls! ;)
Näe, nu ska jag faktisk försöka sova utan att få veta nått om Farmor ikväll/natt!
PussHej och en gäsp från katten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar