torsdag 1 oktober 2009

Träningsvärk?


Jaha, då kom man nyss hem från träningen med småknottarna.. det gick sådär.
Vi gjorde alla övningarna som vi hade lagt upp och det vart ganska mycket spel också.. men det var inte alls bra, för mig i allafall.. vi spelade i slutet, "tränarna" mot tjejerna och då ser inte tjejerna tränarna som vanliga spelare längre så jag fick någon trampning då och då, men värst var ändå när en av tjejerna hängde i min handled så att mitt lillfinger och handleden knakade till så nun har jag ont igen -.- har väldigt ofta ont i mitt lillfinger eller som jag kallar det cp-fingret eftersom att det ser lite miffo ut.. jaja i allafall så hade vi roligt på träningen och Celina följde med och tittade och tjejerna tyckte även att detta var roligt :)
Sedan när vi klev av bussen så började vi prata om lite saker som vi har hunnit med tillsammans som den gången när vi stack till Ica Maxi mitt i vintern och det var -25 grader ute och vi satt på busshållplatsen i 30 min och väntade på bussen för att Maxi hade stängt.. haha som om det inte var nog så satt vi o käkade glass! Haha
Näe, nu ska jag fixa ordning allt till imorgon och sedan gå å kolla på Criminal Minds :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar