torsdag 1 oktober 2009

Fortsättning följer...



Forsättningen från igår då.. som ni kanske förstår så orkade jag inte blogga igår när jag kom hem
Men vi tog bussen som gick 16:40 så var ungefär i Brändön 17:10 kanske.. Vi träffade Anna tror jag hon hette, det är Skorpans skötare och hon bad oss ta in Skorpan så kunde hon göra i ordninge henne på en gång! Vi fick ta in Leffe också eftersom att han ska inte stå ensam ute.
Fast innan vi tog in hästarna var vi tvungen att mocka Mayans box.. det tog lite tid, men vi skrattade under tiden så det kände som om det gick fort :)
haha, jag o celina har alltid roligt, vi skrattar åt lite udda saker.. haha kan bero på att vi är lite udda! :P

Sedan skulle hästarna in och fixas. Mayan blev jättefin med sina reflexer!
Sedan bar det ut i skogen.. Celina skulle tömköra Mayan på ridplanen. Det var inte alls långt till ridplanen eftersom vi tog en lite genväg, väl framme så tände vi och satte ut lite olika bommar. Jag fotade lite med det vart inte så bra bilder :) Här är en bild på Celina när hon tömkör Mayan
Mayan var jätteduktig, men när vi skulle hem så var det jättemörk, det var lite läskigt att gå i skogen.. När vi kom tillbaka så skulle hästarna äta och sedan ut i hagen igen! Sen kom Cilla (Celinas mamma) och hämtade oss så jag var hemma igen efter 20:30 så jag orkade inte blogga igår!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar