fredag 2 oktober 2009

Skolan är inte alltid tråkig

Är så less på allt i skolan, idag hade vi matte och nu ska jag få extra hjälp i matten och det är väl bra? Inte enligt några i min klass, eftersom dom själva vill också ha hjälp för det är svårt med matte B.. jaja, jag ska få hjälp av min kusin nu på Söndag när hon kommer förbi för hon håller själv läst matte C
I allafall så denna dag var ganska jobbig, vi hade idrott ute och det var faktiskt roligare än förväntat.. vi hade roligt, dom flesta skrattade någon gång :)
Sedan fick vi välja dom sista 10 min mellan spela fotboll eller jogga runt gültzaudden.. såklart väljer man spela fotboll, och jag gjorde några mål speciellt det sista och jag trodde att jag skulle skjuta Ida i huvudet när hon hade trillat omkull.
Man har ju kvar fotbollstakterna fortfarande fast jag slutade för 4 år sen :)
Näe, nu ska jag städa upp lite i mitt rum, det är ju alltid trevligt att ha lite städat när det är helg!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar