lördag 3 oktober 2009

She´s the man

Jaha nu blev jag ensam och då ska jag blogga innan jag ska gå o lägga mig för kvällen..

Celina o Jennike gick alldelens nyss, vi har kollat på film "She´s the man" och den hänge sig dom sista 10 min så då bestämde dom sig för att gå hem :)
Ikväll har vi varit ute o busat med folk som gått förbi.. haha det var roligt, det var en gäng folk som gick förbi och då ropade vi "Hallå? Vet ni vad klockan är?" med mans röst, och dom svarade "2" och då garvade vi ;)
Sedan knackade vi på fönstrerna vid äldreboendet också.. men ingen som ides kolla vem det var, så det var inte lika roligt.. haha sedan vart det kallt och vi gick in!
Näe nu ska jag kanske bege mig mot sängen eftersom jag ska följa med Celina till stallet imorgon och vi ska fara typ 9 så det betyder att man måste gå upp vid 8!
Just det, Linnea kommer ju också imorgon och hon har lovat att hjälpa mig lite med matten :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar