lördag 3 oktober 2009

Resultatet av frågorna

Tack för alla frågor och ni får gärna fortsätta att skicka in frågor! :) Här kommer lite frågor och alla som har skickat in har även valt att vara anonyma!

1.Hur gammal är du?
Svar: Jag är 17 år gammal
2.Vad har du för mobilmodell?
Svar: En Sony Ericsson w302i
3.Är tanken med din blogg att den ska bli lika stor som Blondin-Bellas blogg? :)
Svar: Nja det kan jag ju inte påstå.. men jag bloggar för att jag tycker att det är roligt att få berätta vad som hänt och att få skriva av sig!
4.Vilka tre saker skulle du ta med dig till en öde ö? :)
Svar: Jag vet inte.. en båt, så jag kunde ta mig därifrån när som helst + rent dricksvatten och en social människa
5.Vad har du för förebild inom filmindustrin?
Svar: Ingen exakt, men jag har ju några favoriter som tex Amanda Bynes hon spelar alltid bra och hon är rolig!
6.Vilket djur tycker du om?
Svar: Hund, katt, häst
7.Vilken färg diggar du mest?
Svar: Jag gillar blå, vit, röd, svart
8.Vilken är din favortifilm?
Svar: Klart det måste vara Titanic och Från andra sidan
9.Varför tycker du mer om blåklocka än maskros?
Svar: Haha ingen aning.. men man blir så skitig om händerna efter maskrosor
10.Har du nå husdjur?
Svar: Ja, jag har två katter
11.Vad ska du göra när du har gått ut skolan?
Svar: Jobba ett år kanske och sedan pluggar vidare
12. Vilken linje går du?
Svar: Jag går Barn- och Fritidsprogrammets Lärling, med det menas att jag har praktik 3 dagar i veckan så jag är på en förskola och jobbar
13. Skulle du kunna lägga ut fler bilder i dina inlägg?
Svar: Det har börjat komma nu, men tidigare så har jag inte haft några för det beror på att jag inte har lagt in dom i min datorn, men ditt förslag noteras! :)
14. Vilken svensk serie är din favorit?
Svar: Det måste vara Andra Avenyn.. kan inte komma o tänka på någon annan just nu :)
15. Alla hade vi ju något favorit ämne i skolan, vilket var ditt?
Svar: Hemkunskap, idrott, slöjd och musik :) Hatade alla teoretiska ämnena
16. Har du många kompisar?
Svar: Ja, jag har väldigt många kompisar
17. Har du flyttat hemifrån?
Svar: Nej, jag bor med mamma o pappa o brossan
18. Favorit dryck?
Svar: Portello eller coca-cola, fast vatten är inte heller helt fel
19. Är du bra på och laga mat?
Svar: Jo, beror på vad som önskas
20. Vad gör du medan du bloggar?
Svar: Lyssnar på musik, eller kolla på tv

Måste bara tacka alla som har skickat in frågor, det är roligt att läsa vad ni vill veta mer av! <3 KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar