lördag 3 oktober 2009

Boden med Celina











Nyss kom jag alldelens hem från Boden!
Imorse så snackade jag med Celina på msn och då sa jag att jag var sugen på att fara till Boden för att bada på Nordpoolen, så jag kollade buss och pris så vi for med bussen som gick 12:25
Skönt att fara till en annan stad som lite omväxling, inte för att Luleå är tråkig..
I allafall så hade vi jätteroligt, vi åkte alla rutchkanor och sedan simmade vi ut och hade roligt, det kryllar av killar i Boden och dom flesta såg väl bra ut :)
Vi badade i 2 timmar och sedan så gick vi upp och duschade och gjorde oss i ordning och sedan bar det iväg ut på stan.. haha vi hittade inte riktigt i stan, men det blev Frasses i allafall och där käkade ví och sedan gick vi till den närmaste busskuren och vi var väldigt rädda för att kliva på fel buss.. haha men vi kom ju hem? :)
Det var fullt med fulla killar på bussen, två av dom var väldigt snygga men det enda som snackade om var att dom skulle få ligga med någon tjej från krogen.. men om dom inte skulle få något så kunde som knulla med varandra.. jag o Celina bara: Men åh.. äckligt liksom!
Haha.. det var roligt när en av killarna satt med armbågen på Celinas ryggstöd och då så drog hon tillbaka det och killen bakom blev alldelens chockad! hahaha
Här kommer lite bilder också
KRAM








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar