onsdag 30 september 2009

Akta dig för dagisbarn, dom bits

Nu sitter jag här och väntar på att vi ska fara till bussen som ska till Brändön :)
Celina ska sköta om Mayan och jag följer bara med som sällskap!


Jag tar tillfället i akt och bloggar lite.. idag har det varit sådär på dagis.. har lite ont i armen och är lite förbannad. Jag skulle måla med tre barn inne ensam och så var det ett barn som började tjura och så lyfta jag honom till stolen och när jag skulle trä in armarna i förklädet så böjde han sig ner och jag visste inte vad han gjorde och vips så bet han mig i armen -.- som tur var bet han inte igenom huden.. och vad jag har hört så är ju människobett det värsta som finns.
Jaja, om jag hinner, haha eller rättare sagt om jag ids ikväll så kan jag berätta om hur det gick.. måste komma ihåg att jag ska fota Celina o Mayan lite under tiden :)
Näe, nu ska jag göra mig helt klar och fara till dom söta pollarna
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar