söndag 27 september 2009

Förbannat less!!


Jaa.. detta kommer kännas knäppt att skriva, men jag är såå less på allt och orsaken: Okänd
Jag vet inte riktigt varför jag är less på allt, jag känner bara att skolan går inte alls bra -.-
matten går åt skogen, ligger efter asmycket och fattar fortfarande inte nått och vi ska ha prov på det tredje kapitlet om 3 veckor och våran mattelärare är konstig.. jag anser att han hjälper liksom en inte till att förstå, utan han gör liksom uppgiften åt en!
Sen vet jag inte riktigt om allt annat.. jag känner mig trasig innuti, men vet inte vad det beror på.. Alla tror att jag är så glad hela tiden, men det handlar bara om att jag är bra på att dölja det.
Efter att jag fick min dator i Fredags så har jag bara hålligt mig undan hela helgen känns det som.. fast egentligen så var jag ju med till Feruform cupen idag i pontus hallen.
Men när vi kom hem gick jag in på mitt rum igen.. jag vet exakt vad jag känner nu i allafall, nu känner jag att jag är trött som fan eftersom att jag gick upp före halv åtta i morse..

Ibland så känns det som om jag skulle vara "det svarta fåret" i familjen.. så känns det som, men jag vet inte hur andra ser på det. Det känns som om den enda lösningen skulle vara att sticka för en stund.. asså ha tid för sig själv utanför mitt rum, men jag vet att skulle jag bara sticka iväg så skulle mamma o pappa börja undra och sedan skulle dom bli oroliga.. men jag tror inte att det är lösningen egentligen.
Ärligt talat så känns det som om jag kommer i andra hand ganska ofta, och om jag säger nått eller vill att något ska hända så liksom går det in i ena örat och ut igenom andra. Det gäller inte bara min familj utan det gäller nästan alla andra som jag känner!
men men.. det kanske känns bättre efter lite sömn!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar