söndag 27 september 2009

Finns det normala på internet?

Jag är så less på alla konstiga människor på alla olika chatt sidor.. som igår var jag inne på kamrat och då skrev en GUBBE till mig.. han sa att han var 46 och frågade om det var okej att jag skulle snacka med honom, och jag svarade ju såklart nej.. eftersom att han var till och med äldre än min pappa.. sedan skickade han tillbaka och frågade om jag aldrig hade haft någon tanke om att vara tsm med någon så pass gammal.. usch, jag blir bara äcklad när jag tänker på det.. men jag snackar bara med folk som är inte över 25 i allafall.. men jo sedan så frågar ju alla killar på offentliga chatt sidor helt öppet om man vi se när dom snuskar sig eller om man själv vill visa, men den frasen jag är mest less på är
"Har du cam eller några nice bilder på dig?"
Men seriöst, kan killar vara mer omogna eller? Hallå? Skaffa er ett liv istället för att sitta vad datorn och visa folk när nu håller på -.-
Jag tror att det finns bara en enda kille som verkar normal än så länge haha och det måste vara Danne :)
Ingen av oss vet hur vi fick den andre på msn eller nått, men det känns som om vi har kännt varandra i flera år, han kan det mesta om mig och jag kan det mesta om honom, han förstår mig och jag förstår honom! Saknar våra samtal just nu.. Danne for till Prag igår och han kommer hem på Onsdag igen.. haha hoppas han inte läser allt detta.. ska inte påminna honom om min blogg :P
Vi har pratat om att träffas någon gång i livet, men om det blir av får vi se ;) jag vill inte fara ensam till honom, det är lite långt till Falun.. någon som vill följa med? Hör av dig då :)

I allafall vill du ha ett tips? Alla överkåta killar som skriver till dig.. blocka o ta bort det gör jag för jag blir så less efter ett tag.
För att sammanfatta så finns det normala människor, men dom är få, tyvärr
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar