måndag 17 augusti 2009

Fixa massor dagen

Åh Nej, om en vecka börjar skolan -.- och idag var jag o Linnea till skolan för att lämna in min trasiga dator.. det var liksom helt dött på skolan, vi såg kanske tre personer som högst på skolan
I allafall så fick jag lämna in datorn och Hasse tog hand om den för att han ska försöka fixa den, förhoppningsvis så lyckas han. Sedan efter det så var det dags att hitta hem till Sven för att lämna matchstället. Sorry Sven för att vi väckte dig, men när klockan är 13:30 så är det på tiden att gå upp ;)
Efter en snabb sväng förbi Sven så for vi till Cykelstället för att lämna min cykel på service, tyvärr var det lunchstängt men vi behövde bara vänta tio minuter, sen lämnade vi in cykel och begav oss hemmåt :)
Jag fick även nyss ett mail om träningstider från Höken och vi fick behålla våran tid på Hertsön på Torsdagar, det var bra :) Men vi kommer att bli tvungen att dela hall på Örnäset om vi ens får någon tid där.. men vi behöver två träningar i veckan eftersom att tjejerna växer och dom lär sog liksom inte allt på en timme i veckan. Förhoppningsvis så ska vi ställa upp i BBD (Basket Bollens Dagar) på Arcus i September :)
Senare ikväll så ska jag eventuellt fara o kolla på fotbollsmatch, min bror ska spela med 96:orna eftersom att dom är lite med folk.
Denna sista veckan på sommarlovet kommer säkert att bli konstig.. men känner liksom att fan snart börjar skolan igen, man får liksom lite ångest för att man inte riktigt har hunit med allt som man har velat under sommaren, men jaja det kommer ju ett sommarlov nästa år igen -.- lite länge dit men men..
Jaja, men nu ska jag hitta på något och njuta av sista veckans ledighet.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar