söndag 23 augusti 2009

Lilla VM o skoldags imorgon

I helgen så har jag varit och kollat på lilla vm i Boden, brossan spelade match både lördag och idag... dessvärre räckte det inte till en finalplats, men dom kämpade och hade roligt det såg man på dom.
Oturligt värre så blev killarna av med två spelare under lördagen.. Anders först, han fick en smäll i ryggen under första matchen och sedan Jocke (målvakten) han blev stämplad och hand fot/tå svulnade upp ganska så mycket.. så han fick hoppa på kryckor till andra matchen förhoppningsvis så blir det bättre :D
Men som tur var så kunde Jonas stå i mål eftersom att han har stått i mål tidigare för LSK, men man kan ju inte säga att Jonas är dåligt, han gjorde jättefina räddningar, haha han ofrade till och med sina värme byxor för laget, han slängde sig efter en boll och då så revs byxorna upp av en sten, haha :)
I allafall så fick killarna möta Alvik i plaseringsmatch och dom vann med 3-0 tror jag, jag var själv inte och såg matchen för att jag ville sova eftersom att skolhelvetet börjar imorgon -.-
Det slutade med en 5:e plats i Lilla VM 2009
Denna sista dag på sommarlovet kommer att gå ut på att:
- Städa färdigt mitt rum
- Fixa lite små saker inför skolan imorgon
- Bestämma med Elenor o Sus när vi ska träffas imorgon
- Fara ut och springa min kvällsrunda
- Eventuellt hinna vara med Elin eller Celle
- Sedan får jag se vad jag ids/hinner göra med ;)

Jaja jag kanske måste komma igång med allt nu eftersom att halva dagen är redan förbi och jag ska gå o lägga mig i vettig tid.. men vi fick ju lite sovmorgon eftersom att vi ska vara i matsalen 13:00 (Y) (Y) det tycker vi om :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar