fredag 5 juni 2009

I can´t get it

Jag kan börjar med att säga att det är bara en vecka kvar till sommarlov JIPPI men det är ju två veckor till sommarjobbet BU
Jaja.. idag var det sista dagen på dagis för i vår i allafall, fy fan vad konstigt det känns, det har liksom gått så snabbt om man ser i helhet.. det känns skönt på sätt och vis.. jag behöver lite sommarlov, men när jag kommer tillbaka till hösten så finns inte Simåne, Max, Kevin, Emil eller William kvar.. jag kommer sakna dom! :)
Idag fick jag även sluta tidigt och det kände ganska så skönt, vi får väl se vad som händer ikväll då.. Igår så var jag ut och övningskörde med pappa på Gültzaudden och det var ju vårruset igår så det var enormt mycket folk överallt, bilar, bussar, mm.
I allafall så startade vi nere på parkeringen vid vattnet och så helt plötsligt så kom Peter Siepen fram cyklande på en blå kronan cykel.. han hade otroligt fula kläder, dom matchade liksom inte.. fast det är ju tydligen det som det inte ska enligt honom.




Peter Siepen hade dom där byxorna och en blå kavaj och ett par blåa skor och en svart cykelhjälm.. han matchade ju i allafall sin cykel HAHA














Nog snackat om honom i allafall.. sedan efter våran lilla tripp på Gültzaudden så for vi vidare.. pappa bad mig svänga höger i trafik ljuset vid bergnäsbron.. jag bara "Är du tokig?" pappa skrattade och sa "Det är ju bara raksträcka hela vägen, och det är 50 km/h så det är lugnt"
Jag körde över och då skulle jag bara fortsätta och köra och sedan runt i rondellen mellan gäddvik och bergnäset, även det gick bra!
Men värst var nog när jag skulle köra rakt fram, växla och blinka och hipsvips så stod det en annan bil på höger sida och jag skulle ju lämna företräde så jag trampade bromsen i botten och det blev tvärstopp.. tur det annars så hade det hänt en olycka! Men jag säger bara att min körning går framåt ;)
Men nu ska jag hitta på lite annat
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar