onsdag 10 juni 2009

Sommar lov, solen lyser skönt!

Jaja.. nu sitter jag här igen och den här gången snackar jag med Danne :) Han är verkligen störtskön.. I allafall idag fick jag sommarlov, JIPPI
Dagen gick inte ut på något speciellt.. förutom att fara till Sunderbyn -.- för en årskontroll och det gick bra antar jag :)
Igår fick jag veta mina betyg VG i Svenska och G i Engelska.. matten tror jag att jag fick G i och Data VG :) Ganska så nöjd!
Väl på skolan så hände inte speciellt mycket.. jo, vi tuperade Elins hår, fan vad snyggt! Mitt å Saras verk! Senare så gick vi och fikade bara en bit från skolan, glass, hallon, strössel och chokladsås, mums
Sen efter skolan så hände det inte mycket.. jag satt bara och väntade på att mamma skulle komma hem så att vi kunde fara iväg och få det bortstökat :)

Efter sunderbyn turen så for vi på Storheden och köpte skor, kläder, fika och solbrillor till brossan sedan bar det iväg hemåt eftersom att min bror hade fotbollsträning.. ikväll så var Elin å Celle här på besök.. nja, vi var sociala med varadra tills Celle skulle hem eftersom att hon skulle färga håret.. jag väntar på resultatet! :)
Som sagt imorgon så är det ju ingen skola, så man får väl se om det är någon inne i natt som vill vara social! Imorgon så ska jag inte göra något alls.. kanske se vad jag vill/orkar göra :)
Man börjar ju jobba på Måndag så lite semster ska man väl ha ;)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar