tisdag 5 maj 2009

Premiär bloggande

Jaha, eller ska jag säga äntligen? Idag fick vi våra datorer från skolan! Jippi!
Jag kallar det här inlägget för premiär bloggande eftersom att jag skriver på min egen dator + att jag dunkar musik som Lady Gaga, poker face och Eh,Eh, Nothing else I can say
Jag har fixat internet på min datorn via en sladd, eftersom att det trådlösa funkar inte riktigt..
Ídag så har jag en lite kom ihåg lista:
- Kolla AA på datorn
- Ta en huvud värkstablett
- Maila iväg en sak till en tävling
- Sova!

Nu har jag även fixat Spotify, msn, och lite bilder till min "skatt" HAHAHA
Det här inlägget blev inte speciellt långt.
Men nu ska jag kolla runt lite till som jag måste fixa innan jag ska gå å sova!
Jo en sak till, i helgen så fyller Viktor 1år! Gud vad tiden har gått fort, men det är ungefär baar en vecka kvar tills jag fyller år!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar