fredag 27 mars 2009

Väldigt tidigt..

just nu så sitter jag och skriver medan jag lyssnar på musik .. jag har öppnat i morse började alltså 6:15 fick såklart gå upp lite efter 5
Jag ska försöka att orka hålla mig vaken hela dagen.. får väl se hur det går!
Idag när jag hade kommit så gick det kanske 10min så kom Emil och sedan droppade Moa, Hampus och många fler lite senare. Vi åt äpple och sen fick dom leka lite innan Marie kom.
Det kände ganska konstigt att Anik var borta idag, lyckosten hade tagit semester men Linda kom istället och jobbade, det är jätteroligt att just hon kommer eftersom hon har alltid kul med barnen och dom gillar henne! Hanna-Stina (min lärare från skolan) kom och hälsade på igår också och vi satt och pratade om checklistan i ca 1 timme.. såå långtråkigt, men sen så gick jag tillbaka till barnen och då frågade Cassandra mig vart Hanna-Stina var! Det var jätteroligt att höra henne fråga efter en främmande person!

Igår hade vi träning och det gick ganska bra, fast tjejerna måste lära sig att lyssna bättre!
Vi har cup i helgen på Björx första matchen är typ vid 9:00, jag kommer inte riktigt ihåg.
Men om tjejerna lyssnar och tänker noga på det vi tränare säger så kommer allting går väldigt bra, eftersom att vi har mycket med erfarenhet än vad dom har.
*Gäsp*Näe, nu ska jag gå.. ska kolla lite fler sidor och sånt som måste göras :/
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar