onsdag 25 mars 2009

Tjoho, ingen matte!

Jag måste säga att vädret idag är helt otroligt! <3 Snart är det vår!! JIPPI
Jag säger bara äntligen, ingen mer matte förän typ om 4 veckor! Vad skönt, det betyder att jag slutar ungefär 13:00 och på Tisdagar har jag bara Svenska som är ca en 1timme.. sen får jag fara hem och komma tillbaka till förskolan lite före 13:00!
Britt-Marie sa att hon tyckte att jag kunde stanna på Måndag ifall det är något som hon vill ta upp eller gå igenom! Jag hoppas att provet som jag gjorde igår gick bra, jag hade ju turen att det inte fanns något VG eller MVG prov.. då hade jag inte gjort det! Men som dom flesta redan vet så börjar matte att bli ett av mina bästa ämnen.. vet inte varför riktigt!
Det känns ganska skönt, då hinner jag hem och fixa lite saker innan nästa äventyr ^^
Idag vid mellanmålet så kommer nästan alla barnens föräldrar för att äta våfflor med oss, och idag ska jag även hålla ett litet "föredrag" för föräldrarna om den linjen jag gå! Håller tummarna för att det går bra!
Imorgon är det den sista träningen innan Lulebo cupen på Björx, vi vinner såklart, eftersom tjejerna är så duktiga!

Jaja, men nu måste jag gå, vi ska fixa fint tills våffelkalaset! (:
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar