fredag 3 april 2009

Sista träningen..

Jag måste bara börja med att säga Grattis Ida i efterskott!
Sen igår hade vi sista träningen för säsongen.. det kändes både bra å dåligt på samma gång.. det är ju roligt att fara och träna tjejerna när dom har viljan, men ibland blir det jättetråkigt för att dom inte lyssnar, snackar med varandra istället, mm.
I allafall så hade vi väldigt trevligt igår. Föräldarna var ombytta och redo för att spela.. redo? Skulle inte alls tror det.. Tjejerna tyckte att det skulle bli tråkigt för att föräldrarna var så stora, men vi hade lite andra regler också! Tjejerna fick vara 11 st på planen samtidigt och föräldrarna fick bara vara 5 st.
Oj så alla kämpade!
Efter att vi hade spelat så fikade vi lite saft/kaffe och kakor/bullar
Åsa (Johannas mamma) bad att alla skulle sätta sig ner och så sa hon att laget hade fixat en lite grej som tack för säsongen! Det var en godis skål som det stod "Smått och Gott" på och i skålen var det naturgodis alltså solrosfrön med chokladöverdrag.
I skålen låg det ett kort som det stod på: "Tack för ditt engagemang under säsongen och det uppskattas stor som små! Vi ses till hösten!"
Tänk vad gulligt av alla föräldrarna.. det är klart man blir rörd!

Idag är det jag som stänger.. blää det är typ 4 timmar innan jag får gå hem! Hoppas att inget/ingen ska tjorva under dom sista timmarna, jag vill verkligen få åka hem eftersom att det är fredag!
Mamma berättade om en tjej som gjorde praktik på en förskola och hon trodde att hon fick sluta 13:00 på fredagar för att hon gjorde det på skolan och sen var det en annan tjej som inte hade täckbyxor på på sig när dom var ute och dagen efter så hade hon det.. jag tyckte att hon får skylla sig själv för att hon inte hade kläder, om man vet om att man ska vara ute länge så måste man ha på sig ordentliga kläder.
Nej nu ska jag gå.. måste hinna med lite annat innan lunchen är slut!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar