lördag 14 mars 2009

Gå upp tidigt eller sova länge?

Nu är jag ensam hemma igen...
I morse så väcktes jag av att Linnea (min kusin) kom och hälsade på, lite konstigt det kändes.
Hon tyckte att jag skulle gå upp med tanke på att klockan var bara typ 11:30
Jag gick i allafall upp en lite stund senare, då mötte jag Iton (hunden) i hallen, han var ute och jagade katterna, Tomas (katten) tyckte om Iton och ville leka medans Felix (den andra katten) ville ligga uppe på hylla och titta ner på hunden.. lite smart, eftersom Iton inte alls såg Felix xD
Lite senare efter frukosten och fikat så spelade jag å Linnea SingStar och Guitarr Hero, det var roligt att träffa linnea eftersom det är faktiskt ganska sällan :/

I Måndgas så fyllde Elin 15 år och hon fick en massa roliga presenter, Grattis i efterskott än en gång! :) Jag var även med till stallet igen, det är sååååååå kul! Celina fick rida på Iceman och Elin fick Chantiss, stackars Elin som måste välja bort hästarna :(
Efter ridlektionen så skulle Celina borsta av Iceman, typ den minsta hästen i stallet, men jag borstade honom i stället och jag upptäckte att han är väldigt söt den pyttelilla hästen :)

I morgon så sticker alla i familjen åt Piteå hållet.. mamma, pappa och brossan Linus ska till Piteå för att det är innebandy sammandrag, fast Linus får inte spela, han har fått en spricka i foten så han måste vila i 6 veckor.. hur ska det gå? Han som tränar egentligen typ 6 gånger i veckan.
Men jag ska inte med till Piteå, utan jag ska med Celina å Anna och filma när dom tävlar på Stallbacken i hoppning! Hoppas dom vinner :D

Jaja, nu måste jag vänta på att Celle ringer så ska hon skicka över våran fina text så dom kanske får plus poäng till i morgon. Känns konstigt att jag ska gå upp före 8 i morgon och idag så sova jag till typ halv 12.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar