fredag 20 mars 2009

Äntligen helg igen!

Just nu så lyssnar jag på Elin som ligger i Celinas soffa och sjunger...
Celina hör inget alls, för hon sover, sen cirka en timme tillbaka!
Nu är det då äntligen helg, jag har längtat hela veckan.
Vad har jag för helgsplaner har många frågat, men svaret på den frågan är: "Ingen aning" eller till viss del så vet jag, på Söndag så ska jag eventuellt fara och spela innebandy eftersom att brossan har föräldrar/syskon match och det kan väl vara kul att spela lite (:
Ops, nu rör Celina på sig.. tur hon somnade om! (Y)
Om det är någon som har någon ide eller någon som vill hitta på något, hör av dig!
Jag tror nog att det blir att sova länge i allafall..
Igår så försov jag mig.. jag vaknade 7:56 och jag började 8:00!
FAN tänkte jag när jag gick upp, men jag klädde på mig och for så fort jag kunde, jag var på förskolan i allafall till 8:10, fick äta frukost där såklart.
Träningen igår gick sådär :/ det brukar vara bättre, men tjejerna börjar komma in i ett stadie då dom inte alls vill lyssna, utan bara är där för att vara sociala, det borde jag om någon veta..
Men gud, nu sjunger Elin en pokemon låt... det är skitdålig, men Elin kan visst hela låten!
Oj, låten väckte visst Celina!
Nu ska jag väl vara lite sociala med dom!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar