måndag 23 februari 2009

Lite smått och gott!

Precis nu så sitter jag på KH med Celle :)
Detta hände i Lördags!
Vi var och badade jag, celle och filip i gammelstan.. jätteroligt!
Vi åkte buss dit och sen så hoppade vi i poolen då fanns det vatten kvar!
Filip ville åka rutchkana själv så vi släppte i väg honom, han är 6 år!
När han började åka så tickade tiden och vi väntade och väntade.. sen när det hade gått cirka 58 sekunder, då kommer filip ner farande i vattnet.. han har inte riktigt lärt sig att hålla andan, så han svalde ungefär halva basängen! xD Senare på kvällen så var det tvättstuga!
Johan också till Malmudden och vi var väldigt fega.. vi vågade inte ens se honom..... jag hade tvättstuga så jag å Celle + Elin var där.. Johan fick typ skjuts av sin farsa och så var han på plats, jag och Celle vågade inte se honom, så vi hoppade ut igenom fönstret i foppatoflor mitt i vintern!!!! Elin fick stänga efter oss... i allafall för att resumera kvällen så har JAG tvättstuga i 6 timmar och så var Johan på malmudden! Det roligaste var att han gick och plingade på hemma hos Celina! HAHAHAHAHAHAHAHA

Jajaa, men nu ska jag börja fara hem, Celles tid på datorn börjar rinna mot sitt slut och jag ska försöka att hinna vara hemma lite innan vi ska till stallet!!! JIPPI!
Jag ska med till stallet, äntligen TACK PAPPA! Jag tänkte att om jag frågar mamma så blir det ett rakt NEJ och inget mer, frågar jag pappa så blir det ett lite mer nja kanske.. men tillslut så fick jag! Gissa hur glad jag blev! Om det funkar för mig så kanske jag ska fara igen och se på när Celle tävlar någon gång i Mars!
Jag ska ta med kameran också och fota kanske lägger upp lite bilder i morgon om jag hinner!

FAN jag skulle ju skicka novellen idag också!
jaja, men jag får försöka att komma ihåg det, därför skriver jag det här!
Snälla om du kan PÅMINN mig då!
KRAMISAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar