tisdag 24 februari 2009

Stallet med Celina o Elin

Jag säger bara fy fan, jag skulle ju göra matte provet idag, och då hade jag inte mycket kvar i matten, men vad händer? Joo, då blir jag ju sjuk, jag hostar, har feber, ont i halsen, ont i huvudet... det är sååååååååååå typiskt!


Igår var jag i allafall med till stallet med Celina och Elin, oj vad roligt det var!


Jag kom på precis rätt dag, för igår hoppade dom nämligen, det var så roligt att se. Celina har visst inte riktigt turen med sig igår, eftersom Conrad vägrade vid det sista hinder så Celina flög av och rakt in i en av bommarna, stackars dig Celle!



Bilden visar vart Celle föll av! Conrad hoppade för övrigt väldigt fint! :)



Elin fick rida Sune och han var inte speciellt stor, men han var väldigt snabb.. Hon som äger hästarna Benita alltså sa till Elin att om det hade funnits några fler hinder så hade Sune skenat iväg.. jag filmade lite och så tog jag kort, alla hästarna var jättefina!


Elins häst för kvällen Sune alltså, släppte världens brak fis i ridhuset, usch vad det stank ända upp på läktaren där jag stod!

För hoppningsvis så ska jag följa med till stallet igen någon gång i mitten av Mars för då är det maskerad tävling och Celle ska vara med, då blir det att fota!



Just det, nu kom jag ihåg vad det var jag skulle göra! Skicka novellen!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar