torsdag 19 februari 2009

Storheden, träningsmatch och en massa annat :)

Just nu sitter jag på förskolan och jag har lunch!
Det är ganska länge sen jag satte mig ner för att blogga lite, igår så skickade jag iväg ett sms till Sven och berättade att jag skulle sluta, det stod så här:
"Hej! Jag har funderat på att sluta spela basketoch det blir så att jag slutar andledningen är att det för att det blir för mycket med allt! Tack för en väldigt bra säsong! Och lycka till med kvarstående matcher! :-) /Hanna"
det gick cirka 5 min så kommer det tillbaka ett sms där det står:
"Låter tråkigt. Det blir ju dock en ny säsong nästa år och alltid möjligheter att börja spela igen :)
På sätt och vis så känns det jättetråkigt att sluta, men det känna ändå bra, eftersom det blir ganska mycket ibland, och jag vill inte välja bort mina vänner.. så nu är basketen i allafall avslutad för vårtreminen 2009 :)

Till något annat roligt, ikväll så har vi tränings match mot Sunderbyns SK flickor 00-01 på våran egna hemma hall på Hertsön, vi har tränings tid mellan 18:30 till 19:30 så om du är intresserad så kan du komma och titta :D
Jag hoppas att det är okej om det blir så att jag kan döma en match i allafall, det är ju såååååå hilma roligt!

En annan SKITKUL grej är att jag och Celina var till Storheden igår kväll, det var andra dagen i rad! Vi gick in på Toy´s rus och provade en massa olika instrument, det fanns ett piano med tangenter som visar vilken tangent som man ska trycka när ska lära sig en ny sång. Asroligt hade vi.. först var vi dit i Tisdags och då köpte vi ingenting, vi provade skor, tittade på en massa onödiga saker, testade lite olika motions prylar. Det roligast var när Celina skulle testa en moppehjälm.. hon tog på sig den och den satt jättetätt vid hennes kinder och hon såg precis ut som en gammal tant, med äppelkinder.. appropå äpplen, jag fick lära mig en ganska roligt ramsa av en av flickorna på dagis den går så här:
"Här är äpplet Ida, runda damen utan midja, skalar man henne blir hon naken och då ser man baken" xD

Jaja, nu har dom finska lektion i det här rummet, så jag ska börja dra mig tillbaka till barngruppen! Opss, nu är visst lunchen slut!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar