tisdag 27 januari 2009

En dag med mycket bra

Okej, vad har hänt idag då? Joo, mycket!
Dagen började med att jag vakande lite för sent än planerat.. men sen blev det ingen frukost eftersom vi hade englska läxa och jag ids inte göra den i går! Sen var det bara iväg till skolan som vanligt vart man trött eftersom man måste tänka där -.-
På Svenskan fick vi en rolig uppgift, vi ska skiva en saga som vi sedan ska läsa för barnen på praktiken, själva uppgiften är inte alls svår eftersom man bara behöver använda sin fantasi och det är jag ju jättebra på, min saga hanldar om en groda som räddar en prinsessa!
Jag LOVAR att lägga upp sagan när den är klar!
Vi ca 12:25 satt jag på bussen då på väg till "jobbet"
För er som inte vet så går jag på Lärnlings på BF (Barn- och Fritidsporgrammet) och på Lärlings så har vi mycket praktiskt också, det vill säga att vi inte sitter i skolan och ruttar bort xD
Jaja, men jag är då på Lövskatans Förskola och det är väl roligt än så länge.. men jag ska vara på samma ställe i 2,5 år
Väl på stället så fick jag en uppgift att bygga en ambulans, det fanns beskrivningar på hur man skulle göra.
Jag fick i ihop den men inte en av fröknarna Marie alltså! Tumme upp för mig då! (Y)

Senare på kvällen hade jag träning och det gick väldigt bra! Sven var väldigt glad idag och det är roligt att se. (:
Jaja, men en rolig historia för väl avsluta det här inlägget då!

Jag får tacka Sven för denna roliga historia, han har liksom alltid nått roligt att berätta!

Här kommer den:

Ni vet väl att Vita Huset har brunnit ner och kvar finns bara en svart Barack! HAHAHAHAHAHAHAH
Fattar du den?

KRAM

2 kommentarer:

  1. hehe nice blogg, HAHAHAHA BARACK OBAMA, KLOCKRENT ^^, så celina är din bästa kompis? ;) //p.laton.

    SvaraRadera
  2. haha så jävla bra skämt! XD diggar fan ^^

    SvaraRadera