måndag 26 januari 2009

Första bloggen då!



Jaha, nu har jag skaffat mig en blogg. Det kändes som om det var på tiden, men ändå inte riktigt!

Jag kanske inte kommer att blogga varje dag eftersom jag inte riktigt hinner.. men jag tror inte att ni vill läsa typ

"Jaha, idag var jag i skolan." (PUNKT) Det är klar att det ska vara riktiga roliga eller mycket viktiga händelser!

Jag går på gymnasiet nu då på Barn- och Fritidsprogrammet (: Tränar basket både själv och så tränar jag ett annat lag!

Jag kan ju påpecka just nu att vi ska ha träningsmatch nu på Torsdag, om du vill komma och se så hör av dig ;)

Jag älskar att lyssna på musik, och jag älskar att spela SingStar och Guitar Hero med mina bästa polare Elin och Celle! Jag tycker även om att fotografera så länge det blir bra bilder :)
Något jag verkligen HATAR när folk ljuger och kommer med undanflyckter, jag syftar på en viss person, men det är taskigt att tala om vem det är!


Jaja, men nu tror jag att du har fått en inblick om vem jag är... annars så kan du ju fortsätta att läsa min blogg, försök att kolla dagligen ifall jag har lagt upp nått xD


Tack och Hej Leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar