onsdag 14 februari 2018

Vart är John Blund?

Ja ni.. Rubriken talar ju för sig själv!
Om de är nått jag verkligen hatar så är de när man inte kan sova.. Man ligger nerbäddad i sängen o vrider o vänder om vart annat!
Måttligt less, jamen nånting!

Jag har kommit tillbaka till jobbet igen efter de tråkiga som hände med Corall, de är både positivt o negativt att vara tillbaka.. Det positiva är ju att jag slipper sitta hemma o grubbla på allt o bli påminde om hur jobbigt de egentligen är att inte ha sin bästa vän vid sin sida i livet!
De negativa är att jag är så uttråkad på jobbet, får liksom sockerdricka i benen o bara går runt för att göra nått!

Jag tror att de är dags o göra nå nytt, jag är ju ändå bara 25 så jag har ju liksom hela livet framför mig ännu o karriären kommer man väl byta åt höger o vänster ett tag till innan man liksom hittar "The right work for life" liksom, näe men skämt o sido, nått måste jag hitta på!

Antingen skaffa mig ett jobb till, eller byta jobb eller hitta en hobby efter jobbet!
Jag har redan funderat på att typ måla om alla dörrkarmar i hela lägenheten, vilket jag inte kan då de bara är en hyresrätt, men då kom jag på en idé att typ tejpa om badkaret med eltejp men så ångrade jag mig, men då tänkte jag att jag kan måla nån tavla men de orkade jag inte.. Ja ni hör ju hur jag låter!

Men nu har Eddi också krypit upp i sängen så han verkar ha tänkt sova här i natt så jag ska försöka göra som han o Jocke och snarka ikapp med dom på en stund!
Hoppas ni andra får sova eller har sovit gott!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar