måndag 14 augusti 2017

2år sedan

För 2år sen gick flyttlasset från ett 4,5år långt förhållande till o vara ensam med Eddi och bo helt själv o stå på egna ben!

Livet har varit tufft med mycket motgångar men jag är stolt över mig själv att jag har tagit mig så långt helt ensam!
Jag fick fast jobb, lägenhet, köpte en bil och behöll Corall!
Många gånger har man tänkt sälja allt o typ flytta hem till mamma o pappa men jag har ändå klarat mig själv med hjälp från just mina föräldrar!

Jag känner att efter jag o Andreas gick skilda vägar så har jag växt som person och mognat!
Jag har tagit ansvar på ett helt annat sätt och jag har fått en helt annan syn på livet!

Jag är tacksam att jag har mina föräldrar och jag är tacksam för att jag har fått den uppväxt jag har fått!
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar