torsdag 11 juni 2015

Tack alla som läser


Inatt när jag inte kunde sova så drog jag ihop hur allt kändes när Corall blev dålig, det blev en hel radda med text, jag tröck också in lite bilder för att lufta upp texten.
Jag delade bloggen på Facebook i Hästforum gruppen där jag la ut att hon blev sjuk och höll liksom folk uppdaterade!
Många började skriva privat och folk höll tummar och tår i olika delar av landet.

Nu när jag la ut det inlägget igår så fick jag mycket positiv respons.
Det skrevs privata meddelanden och folk har delat min blogg, kommenterat och jag har fått snart 4000 som har läst den inom loppet av snart 24 timmar!

Det känns otroligt kul att läsa folks fina kommentarer! En kvinna skrev att hon hade gråtit sig igenom hela inlägget, en annan skrev att man vart så rörd och förstod precis känslan, en annan skrev att jag gjorde rätt som stod upp för mig själv och min häst och inte gav upp.

Jag tänkte faktiskt försöka hålla igång bloggen trots allt som händer och sker varje dag, det är skönt att skriva av sig ibland! :)

Jag hoppas jag får trogna läsare nu!!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar