tisdag 24 mars 2015

Olika är bra?

Börjar detta inlägg med en bild, hoppas ni kan se den! 

Allas liv ser olika ut, jag kanske har en bra dag medan någon annan har en dålig, därför är det viktigt att inte låta ens dåliga dag inte falla över på någon annan!

Igår kände jag så!
Jag hade jättejobbigt på jobbet, sovit dåligt under natten och sen jobba 11.30-21.00 och stress göra halva stallet före jobbet..
Sen när jag kom tillbaka till stallet på kvällen så fick jag nästan ett slag i ansiktet.. Jag gick och hämtade mina höpåsar och sen skulle jag in i stallet och pussa på Corall och ta på henne bakskydden, då var det en som frågade om jag skulle rida och dom missat att dom inte skulle ge Corall kvällsmaten pga att jag skulle rida, men så var det inte så jag sa att det var lugnt :)
Men sen, var det en som bah:
Hej, vad gör du här?

Hur svarar man på det?
Jo, jag sa bara att jag hade varit och jobbat och slutat precis.. Hur kul tror ni det där kändes att få ett sånt bemötande?
Okej om folk är sur på mig, låt dom!
Är jag sur på någon som låtsas jag som att allt är bra, det har jag gjort ett bra tag nu!

Jag visar inte heller när det är nått speciellt, bara ler och fortsätter som vanligt!
Näe nu ska jag sluta vara så bitter, men så är verkligheten! :)
Ha en bra dag mina vänner, fler inlägg kommer att komma ska ni se :)
PussHej!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar