lördag 21 mars 2015

Ja ni

Som rubriken säger.. Ja ni!
Vart ska jag börja?
Kan börja med att säga att jag bloggar ju enkomt för min egen skull så jag kan gå tillbaka och läsa vad jag gjort tidigare och mina tankar kring saker och ting!

Just nu är allt lite upp och ner, jobbar vidare, sliter med mitt hushåll, försöker så gott jag kan med Corall, försöker så mycket ibland att jag tappar bort mig själv också..

Ibland tänker jag bara undra vad som kommer hända sen, vad tänker alla om mig, vad sägs det om mig?
Det mesta vet jag redan, men bryr jag mig?
Nej, jag skiter i vad folk säger, tänker!
Jag lever mitt liv som jag vill!

Visst jag gör också fel, det säger jag inte att jag inte gör, men samtidigt alla gör fel förr eller senare, ingen jävel är perfekt!
Somliga tror uppenbarligen det, men så är inte fallet! :)
Det är lätt att se andras brister och misstag, men man ska kanske gå till sig själv ibland också :)

Jag vet vad jag behöver ändra på och vad jag ska tänka extra mycket på för jag kommer göra skillnad!
Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar