torsdag 5 mars 2015

Drömmar

Har du någonsin drömt nått som känts så verkligt?
Hur du känner hur en person luktar, känns, mm?

Ibland när man vaknar upp så undrar man om det har hänt på riktigt, som idag!
Jag drömde att jag jobbade som hemlig agent, jag vet.. Varför skulle jag få ett sånt jobb?
Iallafall, jag skulle vara en engelsktalande brud som skulle gifta mig, jag sattes ihop med några andra tjejer som också var på samma case som mig, vi bosattes i en extremt stor flott villa med lite karlar som halft kände oss, några vara kompisars kompisar av killarna.
På kvällen festade vi och drack lite så jag skulle ta en rök med en av killarna på balkongen och då frågade han på svenska när jag skulle skippa skiten och börja prata svenska, han hade hört att jag blandade svenska och engelska ord ibland.
Iallafall allt slutade med att vi kysstes på balkongen! Det var nästan för mysigt för att bara vara en dröm!
Jag kände liksom hans kropp mot min, hans läppar mot mina, kände hans lukt, jag hörde hans andning, jag kände det precis som att det hände i verkligheten!
Det var sjukt mysigt fast det var en dröm!

Haha det låter som jag varit otrogen i sömnen, men vad spelar det för roll?
Jag tror inte man kan styra sina drömmar utan man kanske drömmer om det man önskar efter blandat lite med vad som hänt under dagen, nått man sett på tv, mm 

Jag sover bättre om jag drömmer!
Näe sov gott allihopa!
PussHej






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar