torsdag 10 april 2014

Snuttipluttan

Idag har jag inte gjort så mycket.. Jag var en sväng till stallet och fixade litegran trots min jobbiga förkylning.. har legat och halvsovit på soffa efter det!
Jag vill bli frisk så man kan göra allt som måste göras! :)
Igår gjorde jag en kladdkaka i brist på annat, så nu sitter jag i soffan och kolla på Disney Channel, typ den enda kanalen jag kollar på!
Mitt favorit program är Violetta! :D
Jag gillar allt med den serien, den visas bara Måndag, Onsdag och Fredag tyvärr.. så ni vet vart jag är dom dagarna mellan kl 16.00-16.50

Bjuder på en bild på min supergoda kladdkaka som är ägg och mjölkfri!
Sen en av den godaste drickan på längre och sen på min älskade prinsessa Corall S.P

Har ni smakat den nya Loka med smak av Pear Ice Pop?
Den är sjukt god!! Jag älskar Loka Strawberry Ice Cream så denna är faktiskt också en superhit!
Näe nu ska jag ta och krypa ner ordentligt i soffan och njuta en liten stund och försöka bli helt frisk!
Imorgon kallar Arbetsförmedlingen mig.. Vill inte dit egentligen, men men.. Har fått en ny handledare som verkligen lite bakom flötet.. Suck, får väl se imorgon vad det är för filur ändå!
Ha en bra eftermiddag alla!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar